tel: 881-202-827
gabinetosteopatii@op.pl

Na blogu znajdziesz informacje w jaki sposób Osteopatia pomaga w leczeniu różnego rodzaju bólu. Dowiesz się jak szerokie są możliwości medycyny osteopatycznej.

niedziela, Kwiecień 15, 2018 - 21:23
Fala Uderzeniowa Mokotów

Skupiona Fala Uderzeniowa (SFU) - najskuteczniejsza terapia urazów ścięgnisto-więzadłowych

niedziela, Grudzień 31, 2017 - 19:11
W gabinecie REHIOS terapia Skupioną Falą Uderzeniową odbywa się przy użyciu najnowszej generacji urządzenia z piezoelektrycznym generatorem
impulsów  terapeutycznych. Tego rodzaju generator jest obecnie najskuteczniejszym urządzeniem do terapii Falą Uderzeniową.Skupiona Fala Uderzeniowa - Mokotów

sobota, Marzec 18, 2017 - 17:58

Osteopatia - metody leczenia

Osteopatia wykorzystuje techniki bezpośredniego oddziaływania na tkanki ludzkiego ciała. Terapii poddawana jest tkanka kostna, powięziowa, mięśniowa. Metody osteopatycznego leczenia pozwalają także normalizować napięcie narządów wewnętrznych ( np. przepony) oraz korygować ustawienie kości w zablokowanym stawie.

wtorek, Marzec 7, 2017 - 20:57

Co to jest pas krzyżowo-biordowy Serola

Pas stabilizujący stawy krzyżowo-biodrowe jest zaopatrzeniem ortopedycznym stosowanym w leczeniu ściśle określonych dysfunkcji stawów krzyżowo-biodrowych

piątek, Grudzień 2, 2016 - 23:21

Skolioza - wada postawy czy coś więcej

Skolioza, jako jedna z wad postawy, jest częstym powodem zmartwienia rodziców dorastających dzieci. Zafrasowanie rodziców jest wysoce uzasadnione. Skolioza bowiem, to nie tylko kwestie estetyczne, ale przede wszystkim zdrowotne. Myśląc o negatywnych skutkach skoliozy, zazwyczaj kojarzymy je z bólem kręgosłupa. W rzeczywistości jednak, nie wszystkie skoliozy powodują dolegliwości bólowe, a nawet jeśli to dzieje sie to już w wieku dorosłym.

wtorek, Grudzień 15, 2015 - 13:23
zapalenie kaletki podbarkowej

Kaletka podbarkowa - zapalenie

Kaletka podbarkowa jest strukturą łącznotkankową o kształcie spłaszczonego pęcherza. Jej główną funkcją jest minimalizowanie tarcia pomiędzy ścięgnami mięśni rotatorów ( stożek rotatorów) a sklepieniem stawu ramiennego. Sklepienie to tworzą wyrostek kruczy łopatki, wyrostek barkowy łopatki oraz łączące je więzadło kruczo-barkowe.

niedziela, Marzec 1, 2015 - 15:15

osteopata WarszawaArtykuł ten ma na celu przedstawienie mało znanej w Polsce, a bardzo cenionej w świecie profesji jaką jest zawód osteopaty. Sama nazwa wydaje się być nieco myląca ( może kojarzyć się z leczeniem osteoporozy, co jest błędnym postrzeganiem tej specjalności). Mam nadzieję, że niniejszy artykuł pozwoli dokładnie zrozumieć skąd wzięła się osteopatia, czym zajmuje się osteopata oraz jak znaleźć dobrego, doświadczonego osteopatę.

poniedziałek, Styczeń 26, 2015 - 11:18

Najskuteczniejszym leczeniem ostrogi piętowej jest terapia SKUPIONĄ FALĄ UDERZENIOWĄKompleksowe leczenie zapobiegające nawrotowi dolegliwości to połączenie zabiegów z fali uderzeniowej z odpowiednią terapią manualną i ćwiczeniami rozcięgna podeszwowego.

czwartek, Październik 2, 2014 - 20:46
aparat ortodontyczny

Celem artykułu jest zwrócenie uwagi na zjawisko korygowania wady zgryzu aparatem ortodontycznym - bez wcześniejszej próby ustalenia pierwotnej przyczyny tej wady. Problem jest tym bardziej niepokojący, że noszenie aparatu ortodontycznego coraz częściej dotyczy dzieci i młodzieży.

czwartek, Styczeń 31, 2013 - 18:21
osteopata

W artykule omówine zostały podstawowe zagadnienia związane z osteopatią i tym, co odróżnia ją od rehabilitacji. Przedstawione tu informacje służą popularyzowaniu wiedzy medycznej, szczególnie wiedzy z zakresu medycyny osteopatycznej. Zasadniczym celem artykułu jest wskazanie możliwości prowadzenia terapii w walce z dolegliwościami bólowymi różnego pochodzenia. Dodatkowo, artykuł ma na celu, racjonalne wyjaśnienie tego czym jest osteopatia. Wyjaśnienie z punktu widzenia praktykującego fizjoterapeuty i osteopaty.

Strony